Жарма ауданы
«К. Шакенов атындағы орта мектебі» КММ
Бастауыш пәні мұғалімі – Нурмухамбетова Сауле Советхановна
Әдебиеттік оқу
2 «А» сыныбы
Саги Жиенбаев
«Әлия» өлеңі

| Сабақтың тақырыбы | Саги Жиенбаев «Әлия» өлеңі
|
|
| Сабақтың мақсаты: | 1.Шығыстың қос шынары Әлия туралы түсінік беру.
С. Жиенбаевтың шығармасымен танысу . 2.Ауызекі сөйлеу тілдерін дамыту, оқу дағдыларын жетілдіру, танымдық қабілетін дамыту. 3. Патриоттық тәрбие беру: 3.Ұлы Отан Соғысының ардагерлері құрметтеуге, батырлыққа, ерлікке тәрбиелеу.
|
|
| Қолданылатын әдістер | Зерттеушілік, ізденіс, сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу | |
| Қолданылатын стратегиялар мен технология | АКТ, Дамыта оқыту. Выготскиий «Бірлескен оқыту» технологиясы | |
| Ресурстар | Бейнефильмдер: «Жеңіскер Қазақстан:Әлия Молдағұлова» «Әлия», бейнебаян «Әлия» әні, слайдтар, смайликтер, бағалау парағы, үлестірмелі карточкалар. | |
| Сабақтың барысы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| 1,Ұйымдастыру (1 мин)
Қызығушылығын ояту кезеңі
|
Психолгиялық тренинг.
«Көп оқысаң, көп білесің»
|
Сабаққа әзірлік
|
| 1.Білу деңгейі (10 мин)
Үй тапсырмасын сұрау
|
1.Шығарма кімнің атынан әңгімеленген?
2.Мәншіктің пулеметші екенін неден аңғардың? 3.Өлеңді мәнерлеп оқыту немесе жаттап келгендерден сұрау.
4. Қорытынды. |
-автордың атынан жазылған. (себебі, «Мен көрдім»)
«Әңгімелеу, тауып оқиды
Өлеңді оқу, жатқа айтады
Бейнефильм көреді «Дегдар» ( 3 мин) |
| 2. Түсіну деңгейі. (10 мин)
Жаңа сабақ. -Мағынаны тану кезеңі |
1. Бейнефильмде қазақтың батыр қыздары жайлы айтылды. бірі-Мәншүк, екіншісі-кім жайлы?
2. Әлия. өлеңдерінің мағынасын ашу. Слайдтар көрсету 3. Сөздік жұмысын жүргізу. Мәрмәр
4.Өлеңдерді оқу, іштей оқу, тізбектей оқу, жеке-жеке.
|
Жауап береді (Әлия)
Оқулықтан оқып береді |
| 3.Талдау ( 5-7 мин) | 1. Өлеңнің бірінші шумағында не туралы айтылған?
2.Жанып түскен ақ жұлдыз дегенді қалай түсінесіңдер? 3. Роза Рымбаеваның орындауындағы «Әлия» әні- бейнебаян (3 мин) 4. Сергіту сәті
|
Сұрақтарға жауап береді.
Тыңдайды.
Бейнероликтегі жаттығуларды жасайды. |
| 4.Қолдану (10 мин)
|
1.Үлестірмелі карточкалар. Әлия туралы қосымша материалдарды беру.
2.Бейнефильм «Жеңіскер Қазақстан: Әлия Молдағұлова » (5 мин)
|
құрдастар тобындағы өзара қарым-қатынас
2. Оқығандарын айту |
| 5. Жүйелеу, жинақтау, қорытындылау ( 3-5 мин)
|
Ерлікке байланысты мақалдар. 215бет.
Кері байланыс ұсыну |
Мақалдар айту мағынасын түсіндіру
Көңіл-күйлерін смайликпен көрсетеді. |
| 6. Критерийлік бағалау.
(Бағалау парағындағы ұпай саны бойынша) Үй тапсырмасы (2мин) |
Бағалау парағын жинау.
214 бет. Өлеңді жаттау. Қосымша материалдарды оқу, танысу |
Күнделікке жазады. |
| Дескриптор
|
ұпай | |
|
А |
Үй тапсырмасының дайындығы | |
| 1. Өлеңді мәнерлеп оқуы | 1 | |
| 2.Өлеңнің мазмұнын айта білуі | 2 | |
| 3.Өлеңді жаттап келуі | 3 | |
| 6 | ||
|
В |
1. Мәншүк пен Әлия ерліктерін айту | 2 |
| 2. Өлеңнің мазмұнын ашу. Талдауға қатысу | 2 | |
| 3. Қосымша мәліметтерге сүйеніп, өлеңді оқу | 2 | |
| 6 | ||
|
С |
Шығармашылық тапсырма. Үлестірмелі карточкадағы мәтіннің мазмұнын айту. «Түртіп алу» стратегиясы | 2 |
| Ерлікке байланысты мақалдың мағынасын ашу | 2 | |
| Ой қозғау. Ерлік, батырлыққа байланысты шағын әңгіме, өлең шығару | ||
| 8 | ||
| 20 |
